Modereren van kleinschalige netwerkevents voor Stad Antwerpen
Even terug in de tijd: in 2020 vroeg de stad Antwerpen aan Greenpoint.be om samen met de accountmanagers van de stad een formule te ontwikkelen om kruisbestuiving en kennisuitwisseling te stimuleren bij hun horeca- en retailondernemers. Dit resulteerde in het concept 'de Antwerpse Reus': een ongedwongen bijeenkomst voor Antwerpse horeca- en retailondernemers. We zijn ondertussen 4 jaar verder en we rolden, in nauwe samenwerking met de accountmanagers, de formule uit over de verschillende districten. We behandelden thema's zoals diversiteit, communicatie, online zichtbaarheid, klantenbinding, innovatie,...
De focus van dit soort events is ten eerste kruisbestuiving. En dit tussen verschillende sectoren en tussen de ondernemers. De tweede focus is kennisuitwisseling. Via best practices vertellen ondernemers hoe ze omgaan met de uitdagingen en de opportuniteiten in hun sector. Bovendien vormen dit soort avonden de ideale voedingsbodem voor nieuwe zakelijke opportuniteiten en innovatieve ideeën.
Wil jij ook aan de slag met een specifieke doelgroep? Contacteer ons gerust dan bouwen we ook voor jou de ideale formule.